loading...
چگونه بدني زيبا و خوش فرم داشته باشيم
محمد احمدی بازدید : 92 چهارشنبه 01 آبان 1398 نظرات (0)

بازوها تنها قسمت هايي در بدن هستند كه با كاهش و افزايش وزن تغيير چنداني نخواهند كرد. تنها با ورزش كردن مي توان ساختار بازوها را تغيير داد؛ زيرا معمولاً عضلات موجود در قسمت بالايي بازوها، در زندگي روزمره كارائي چنداني ندارند. با ورزش هاي مخصوص اين نواحي مي توانيد اين عضلات را به كار گيريد و در مدت زمان كمي تغييرات را مشاهده كنيد.

 اما با گذشت زمان و شروع روند پيري، پوست شل مي شود و مقابله با آن مشكل به نظر مي رسد. براي حل اين مشكل جراحي پلاستيك يكي از راه حل هاست.

لطيف همچون ساتن

زيبايي پوست دست يكي از عوامل اصلي و تاثير گذار بر زيبايي بازوها مي باشد و آرنج يكي از قسمت هايي است كه نبايد از آن غافل شد. براي زيبايي بيشتر دست ها به شما توصيه مي كنيم عادت تكيه دادن آرنج روي ميز را ترك كنيد؛ زيرا اين كار موجب پينه بستن پوست آرنج خواهد شد. براي از بين بردن رنگ تيره آرنج مي توانيد از مقداري آب ليمو استفاده كنيد. محصولات لايه بردار هم براي روشن كردن رنگ تيره پوست در ناحيه آرنج بسيار مفيد خواهند بود.

جراحي بازوها

عمل جراحي كشيدن بازو يا « «brachioplastyروشي است كه براي از بين بردن شلي قسمت هاي داخلي بازوها كه در نتيجه افزايش سن يا كاهش وزن سريع اتفاق مي افتد، انجام مي شود. با نظر دكتر جراح مي توان از ليپوساكشن يا ليزر ليپوليز نيز در كنار جمع كردن پوست استفاده نموده و ظاهري زيباتر به بازوها بخشيد. با تصميم پزشك و بيمار، اين عمل جراحي بصورت بيهوشي يا بي حسي انجام مي گيرد و بيمار نيازي به بستري شدن در بيمارستان نداشته و در همان روز مرخص مي شود. پس از عمل نيز استفاده از بازوبندهاي مخصوص براي  بالا نگه داشتن بازوها ضروري است. آنچه كه بايد به ياد داشت اين است كه همانند ساير اعمال جراحي، در اين عمل هم جاي بخيه وجود خواهد داشت.

با انجام حركات ورزشي روي دست ها، گردش جريان خون در بازو افزايش يافته و موجب زيبايي بيشتر دست ها خواهد شد. اين حركات ورزشي را كه چند دقيقه بيشتر زمان نمي برند، بصورت روزانه انجام دهيد. در ادامه چند نمونه از حركات ورزشي مناسب براي دست را بررسي خواهيم كرد:

به هم رسيدن دست ها در پشت سر:

پاهايتان را كمي باز كرده و صاف بايستيد؛دست ها را در امتداد شانه به صورت موازي با هم به سمت جلو دراز كنيد و در حالي كه كف دستهايتان رو به زمين است، دست ها را در همان امتداد شانه به سرعت به عقب ببريد. دست ها را تا جايي كه انگشتانتان در پشت سر به هم بخورند به عقب ببريد  و اين حركت را حداقل 6 بار انجام دهيد.

حركت شانه:

پاهايتان را كمي باز كرده و صاف بايستيد. دست ها را در امتداد شانه به دو طرف باز كنيد؛كف دستها رو به جلو باشد؛ دست ها را مشت كنيد و آنها را بالا بياوريد. در اين حالت، عضلات داخلي بازوها را دو بار منقبض كرده و ول كنيد و با باز كردن آهسته دست ها به نقطه شروع بازگرديد. اين حركت را در هر نوبت حداقل 6 بار انجام دهيد.

بلند كردن وزنه:

براي انجام اين حركت مي توانيد از يك دمبل حداقل 1.5 كيلويي، يك شيشه پلاستيكي پر آب و يا يك كتاب سنگين استفاده كنيد. وزنه را محكم در دست بگيريد و دست ها را به بالاي سر ببريد؛ آرنج ها را خم نكنيد ؛ دست ها به سر نزديك بوده و پشتتان صاف باشد. با خم كردن آرنج، وزنه را به عقب برده و شانه ديگر را لمس كنيد و دستتان را مجدداً به بالا ببريد. اين حركت را بصورت آهسته 10 بار تكرار كرده و  با گذر زمان مي توانيد اين رقم را تا 20 افزايش دهيد.

سفتي بازوها با ماساژ

اگر از سلوليت و شل بودن بازوها ناراحت هستيد، روش هايي براي كمك به شما ارائه مي كنيم:

نيشگون بگيريد:

از انتهاي زيربغلتان شروع كنيد و تا قسمت بالايي دست ها به خصوص نواحي مشكل دار آرام آرام نيشگون بگيريد. تا زماني كه احساس گرم شدن در اين ناحيه به شما دست دهد، به اين كار ادامه دهيد.

كيسه بكشيد:

كف دستتان را همانند زماني كه كيسه مي كشيد بر روي بازوهاتان به شكلي سريع حركت دهيد.

كرم بزنيد:

كرم هاي ضد سلوليت و سفت كننده تنها براي پاها مورد استفاده قرار نمي گيرند، بلكه براي بازوها نيز مفيد هستند. صبح يا شب كرم مورد نظرتان را به آرامي بر روي بازوها ماساژ دهيد تا كاملاً جذب گردد.

 


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 811
  • بازدید کلی : 3,142